مقدمه:
بی شک در میان مزایای رقابتی، توجه تمام عیار به انسان و بهره گیری از دانش توسعه منابع انسانی یک مزیت ارزشمند رقابتی است که موجب ارتقای بهره وری و توانمندی سازمانها و بنگاهها میشود.
آنچه که ما را واداشت که این موضوع را انتخاب کنیم به قرار زیر است:
اول آنکه به طور مختصر و کاربردی به ارائه مهارت های مورد نیاز مدیران اثر بخش در یک مجموعه پرداخته شود به گونه ای که با صرف زمان اندک جهت مطالعه این موضوعات بتوان به درک نسبی از آنها نائل شد.
دوم تاثیر کنار هم قرارگرفتن این موضوعات با نگرش سیستمی بود زیرا از دیدگاه سیستمی این مهارتها با هم مرتبط بوده و با هم در نظر گرفتن آنها می تواند موجب هم افزایی در یادگیری و کاربرد انها
فهرست فصول:
1- مدیریت تعارض
2- مدیریت وفاداری
3- مدیریت اعتماد
4- مدیریت دگرگونی
5- مدیریت پاداش
6- مدیریت شایعه
7- مدیریت بحران
8- مدیریت زمان
فهرست منابع
تعداد مشاهده:
1429
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 130
حجم فایل:20,973
کیلوبایت
-
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت
-
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش