<br />
 بررسی تأثیر ناکامی در میزان پرخاشگری بین دانش آموزان دختر و پسر<br />

بخشی از متن:
به طور کلی ناکامی چیزی است بیشتر از یک محدودیت و یا باز داشتن ساده از کاری که مورد درخواست است. درکودک ناکامی عکس العملی است به امتناع محیط از آنچه که از او خواسته است و به آن ارزشی شخصی وواقعی داده است و در بزرگسال عکس العمل فرد است در مقابل حقی که برای خود قائل است و از آن محروم  شده است ، توضیحات فوق روشن می سازد که رابطه معینی میان مکانیسم درونی ناکامی و آنچه که در فرد به ویژه کودک در موقعیت های شکست زندگی عادی اتفاق می افتد، وجود دارد «هسنارد  1975 و لافن  1969»

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه و کلیات
الف) مقدمه
ب) طرح مسئله
موضوع این تحقیق
پ) هدف تحقیق
ت) فرضیه تحقیق
ج) تعریف عملیاتی متغیرها و اصطلاحات 
پرخاشگری
پرخاشگری در حیوانات
داده های فیزیولوژی درباره پرخاشگری
دیدگاههای مختلف در مورد پرخاشگری
نتیجه
انواع عکس العملهای  پرخاشگرانه
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
ادبیات مربوط به تحقیق
پیشینه تحقیق
تحلیلی از تحقیق های پیشین
الف) تحقیقات در زمینه پرخاشگری
ب) تحقیقات در زمینه ناکامی 
ج) تحقیقات در زمینه آ‎زمون روز نزوایگ
علل پیدایش ناکامی
واکنشهای ناشی از ناکامی
تدابیر موثر برای تحمل ناکامی
ج) تحقیق در رابطه با آزمون روز نزوایگ
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه
نمونه و نمونه گیری
۳-طرح تحقیق
۴-متغیرها
انواع پرخاشگری طبق تابلوی روزنزوایگ
ثبات بیرونی پرخاش ( E)
ثبات درونی پرخاش (I)
ثبات در ناپرخاشگری (M)
تنبیه به سرزنش بیرونی ( E)
عامل (E) معرف نوعی از تغیرات عامل (E) است
تنبیه و سرزنش درونی (I)
عامل (I) معرف نوعی از تغییرات عامل (I) است
بدون تنبیه  و سرزنش (M) 
مقاومت بیرونی (e) 
مقاومت درونی (I) 
بدو ن مقاومت (m) 
شیوه و مفهوم اساسی تجزیه و تحلیل آزمون روزنزوایگ 
۶-روشهای آماری 
کد یابی برای پاسخها 
محاسبه G.C.R تطابق باگروه 
محاسبه نیمرخها 
محاسبه انگاره ها (انگاره کلی کلاسیک) 
محاسبه گرایشها 
فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری
بیان مجدد مسأله
توصیف روشهای بکار رفته
یافته های اصلی و نتیجه گیری
نتیجه گیری کلی
الف ) محدودیتها
پیشنهادات
منابع و ماخذ

تعداد مشاهده:
575
مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 102

حجم فایل:107
کیلوبایت


 قیمت:


8,000 تومان


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.


 
پرداخت و دریافت فایل

  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی
  • محتوای فایل دانلودی:

    در قالب فایل word و قابل ویرایش