بخشی از متن:
واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. در نهایت، رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است. تکنولوژیهای بسیاری در قالب مدیریت ارتباط با مشتری CRM ارائه شده اند اما داشتن تصویری از CRM به عنوان مجموعه ای از تکنولوژی نیز نادرست است. به عنوان روشی بهتر برای درک CRM ، می توان آنرا به مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوری کنیم.
فهرست مطالب:
CRM چیست؟
هدف از CRM چیست؟
این رویداد چگونه اتفاق خواهد افتاد
آیا شاخصهایی برای سنجش میزان نیاز به پروژه های CRM وجود دارد؟
نصب و راه اندازی یک CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت
CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟
نمونه هایی از اطلاعاتی که پروژه های CRM جمع آوری می کنند
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی یک سیستم CRM
کدام یک از بخشهای سازمان باید پروژه CRM را اجرا کند؟
چه چیزی باعث شکست پروژه های CRM می شود
تعداد مشاهده:
1590
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 7
حجم فایل:7
کیلوبایت
-
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و مهندسی صنایع
-
محتوای فایل دانلودی:
در قالب فایل word و قابل ویرایش