<br />
 رویکردهای مکمل برای فرصت‌های بازارهای خارجی اولیه<br />

چکیده:
شرکت‌هایی که به دنبال گسترش در خارج از کشور هستند با وظیفه پیچیده غربال‌کردن و ارزیابی بازارهای خارجی روبه‌رو هستند. مدیران چگونه می‌توانند فرصت بازارهای خارجی را تعریف کنند، مشخص کنند و بیان کنند؟ چه چیزی یک بازار خوب را محیط یک صنعت جذاب می‌سازد؟ بازارهای ملی با بازارهای خارجی تفاوت قابل ملاحظه‌ای از قبیل جذابیت بازار ناشی از محیط اقتصادی و تجاری، نرخ رشد، ثبات سیاسی، ظرفیت مصرف، پذیرش کالای خارجی و سایر عوامل دارد. تحقیق حاضر استفاده از دو رویکرد مکمل برای ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی اولیه را ارائه می‌دهد: خوشه‌سازی بین کشورها و دسته بندی کشورها. این دو روش در ترکیب با هم می‌تواند برای تصمیم گیری مدیریتی در مراحل ابتدایی انتخاب بازار خارجی اولیه بسیار مفید باشد.
این مقاله در سایت ساینس دایرکت قابل دسترس است و 11 صفحه دارد.

تعداد مشاهده:
1136
مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc, pdf

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:186
کیلوبایت


 قیمت:


14,000 تومان


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.


 
پرداخت و دریافت فایل

  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت
    مناسب ارائه دانشجویی

  • محتوای فایل دانلودی:

    در قالب word و قابل ویرایش، بهمراه فایل اصلی pdf