چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هایپیام نور استان کرمانشاه می باشد. نتایج نشان داد که مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد. وضعیت کیفیت خدمات از دید دانشجویان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. بین مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان رابطه معناداری وجود ندارد.
این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (دی 1392) ارائه شده و حاوی 9 صفحه می باشد.
تعداد مشاهده:
1841
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 9
حجم فایل:1,808
کیلوبایت
-
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت
مناسب ارائه دانشجویی
-
محتوای فایل دانلودی:
در قالب pdf