<br />
 بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات<br />

چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با ابعاد کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان دانشگاه هایپیام نور استان کرمانشاه می باشد. نتایج نشان داد که مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد. وضعیت کیفیت خدمات از دید دانشجویان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. بین مولفه های نوع دوستی و وظیفه شناسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و کیفیت خدمات از دیدگاه دانشجویان رابطه معناداری وجود ندارد.
این مقاله در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها (دی 1392) ارائه شده و حاوی 9 صفحه می باشد.

تعداد مشاهده:
1841
مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:1,808
کیلوبایت


 قیمت:


3,000 تومان


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.


 
پرداخت و دریافت فایل

  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت
    مناسب ارائه دانشجویی

  • محتوای فایل دانلودی:

    در قالب pdf